היא חברה מובילה המתמחה בפילטרים ובטכנולוגיות נוזלים, מכונות הידראוליות ומערכות אלקטרוניות. הוקמה בשנת 1963 בגרמניה.

, HYDAC פועלת ברחבי העולם ומשתלבת בתעשיות שונות כגון מכונות, כרייה, נפט וגז, ויישומים תעשייתיים.

כאן מספר נקודות מרכזיות על HYDAC:

  1. טווח מוצרים: HYDAC מציעה מגוון רחב של מוצרים כולל מסננים הידראוליים, אקומולטורים, שסתומים, משאבות, מערכות קירור, וחיישנים ומערכות בקרה אלקטרוניים. החברה משרתת שוקים ניידים ותעשייתיים, מספקת פתרונות לחיטוי, סינון ובקרה של נוזלים.
  2. הידע הטכנולוגי: נודעת בחדשנותה והידע הטכנולוגי שלה נוזלים הידראולי ובשליטה בתנועה,  HYDAC   מפתחת פתרונות מתקדמים לשיפור ביצועים, אמינות וביצועים של מערכות הידראוליות והאלקטרוניות.
  3. יישומים תעשייתיים: מוצריהם נמצאים ביישומים שונים כמו חקלאות, בנייה, אנרגיה, ימי, ועוד, היכן שמערכות הידראוליות והאלקטרוניות משחקות תפקיד מרכזי.
  4. איכות ותקנים: HYDAC מדגישה איכות במוצריה ובתהליכים שלה, עומדת בתקנים בינלאומיים ומפסיקה לפגוע בדרישות המחמירות של תעשיות שונות.

בסך הכל, HYDAC מייצרת ומפתחת מוצרים הנדסיים לשביעות רצונו של הלקוח בתחום הטכנולוגיות הנוזליות.

הפריטים מיובאים ביבוא מקביל.

בין מוצרי החברה:

Filtration technology Inline filters – המסננים ומערכות הסינון של HYDAC תומכות בסינוןשל שמן ונוזל, מה שעוזר לגרום למערכת שלך לפעול בצורה בטוחה ויעילה.

HYDAC היא חלוצה בכל הנוגע לטכנולוגיית סינון, במשך עשרות שנים, מגוון המוצרים של החברה כולל פתרונות סינון יעילים ובטוחים לשמן הידראולי ושמן סיכה, מים, דלק, נוזלי קירור ונוזלי עיבוד אחרים. ממסנני שמן הידראוליים ושמן סיכה רבי עוצמה ועד מסנני דלק ומסנני תהליך, סל המוצרים הנרחב כולל מערכות מיזוג נוזלים יעילות ופתרונות חכמים לניטור מיזוג נוזלים המנתחים נוזלים וגם מגדירים אמצעים להגדלת התפוקה של מכונות והפחתת צריכת הנוזלים. מוצרי הסינון האיכותיים מפותחים תמיד תוך מחשבה על הלקוח ומאפשרים תפעול מערכת יעיל ואמינה.

 

 

MF(D) – spin-on filters – מסנני ספין-און MF/MFD מסננים אלו תוכננו במיוחד עבור יישומים עם קצבי זרימה של עד 300 ליטר לדקה במקסימום. טווחי לחץ של 8 בר.

 

 

RFL(D) – up to 16 bar, welded version, (switchable) – מערכות הסינון של הגרסה המרותכת של מסנן הקו RFL בלחץ נמוך וגרסת ה-RFLD הניתנת להחלפה מתאימות ליישומים עם מקסימום. טווחי לחץ של 16 בר.

 

 

 

RFL(D) – up to 64 bar, cast iron version, (switchable) – מסנני גרסת הברזל היצוק של מסנן הקו RFL בלחץ נמוך מתאימה ליישומים עם מקסימום. טווחי לחץ של 40 בר. גרסת ה-RFLD הניתנת להחלפה מסוגלת למקסימום. 64 בר.

 

 

 

 

NF(D) – up to 25 bar (switchable) – מסנן קו NF בלחץ נמוך של HYDAC מתאים ליישומים עם קצבי זרימה של עד 3500 ליטר/דקה (עד 1600 ליטר לדקה לגרסת NFD הניתנת להחלפה) במקסימום. טווחי לחץ של 25 בר.

 

 

 

 

 

MFX – up to 50 bar, mobile – מסנן הקו בלחץ נמוך MFX של HYDAC מתאים ליישומים עם קצבי זרימה של עד 130 ליטר לדקה במקסימום. טווחי לחץ של 50 בר.

LPF – up to 50 bar

 

 

 

LF – up to 100 bar – מסנן הקו בלחץ נמוך MFX של HYDAC מתאים ליישומים עם קצבי זרימה של עד 130 ליטר לדקה במקסימום. טווחי לחץ של 50 בר.

 

 

 

 

DFF(X) – up to 420 bar, for oil flow in the reverse direction – מסנן קו בלחץ גבוה  DFF של HYDAC מתאים לזרימת שמן שלעיתים בכיוון הפוך במקסימום. טווחי לחץ של 420 בר.

 

 

 

Hydraulic accumulators – אקומולטור חזק ורב-תכליתי: משמש בכל מקום שבו יש צורך לבצע משימות הידראוליות, אקומולטורים הידראוליים של HYDAC יכולים לעזור.

הם מגוונים, הופכים את המכונה שלך לנוחה יותר לשימוש, מאבטחים את המערכת ההידראולית שלך ומשמשים להגברת היעילות האנרגטית של מערכות הידראוליות ולמשימות רבות אחרות.

הידראוליקה היא הבית של חברת HYDAC: הידע של המומחים ההידראוליים של החברה מכסים מגוון של כל סוגי האקומולטורים,  נשמח לסייע לכם בבחירת העיצוב הנכון ובקביעת דגם האקומולטור המתאים. מגוון האביזרים הנרחב מקל על התקנה נכונה, הגנה בצד הגז והנוזל והתחזוקה.

 

 

 

Valves – HYDAC מסתכלת אחורה על עשרות שנות ניסיון בטכנולוגיית שסתומים. עם התרחבות מתמדת של סוגי השסתומים הבודדים, במהלך השנים נוצר מגוון מוצרים נרחב ושלם ביותר המאפשר כמעט את כל אפשרויות התכנון של מערכות הידראוליות – נייחות או ניידות. בין אם זה סליל כיווני, שקע כיווני, לחץ, בקרת זרימה או שסתומי סימון, כמחסנית, מחסנית, מותקנת סעפת, לוחות סנדוויץ' או שסתום צינור – יש לנו את השסתום המתאים למערכת שלך.

שסתומי HYDAC – השסתום המתאים לכל יישום

עם המומחיות המקצועית הענפה שלה ומערכת מודולרית, HYDAC היא תמיד המקום המתאים גם לדרישות מותאמות אישית ספציפיות. HYDAC יכולה להעניק לך תמיכה משולבת ומומחיות הניתנות באופן מקומי ברחבי העולם.

 

 

 

Mobile hydraulics – יעיל יותר, בטוח יותר, חכם יותר: HYDAC כבר מפתחת היום את הרכיבים והמערכות של מחר למכונות עבודה ניידות. מכיוון שהמהנדסים של HYDAC משלבים שנים רבות של מומחיות באלקטרו-הידראוליקה עם ידע יישום מקיף. בדרך זו, אנו מזהים את הפוטנציאל של המכונה שלך ומפתחים את היישום המותאם אישית שלך – ממוצר ספציפי ללקוח ועד לפתרונות הוליסטיים בתעשייה. כשותף פיתוח מוכשר, אנו מלווים אותך בשקיפות בכל שלב בפרויקט שלך. גם לאחר שלב הסדרה, אתה יכול לסמוך על HYDAC כשותפת הקשר האמין שלך.

הידראוליקה בשילוב עם טכנולוגיית לולאה סגורה חכמה: בנוסף לפתרונות סטנדרטיים ומפותחים מראש, שאנו מפרמטרים למכונה שלך כדי לחסוך לך זמן, הפורטפוליו שלנו כולל גם מערכות בודדות שלמות לרכב שלך. מותאמים לניתוח הסיכונים שלך, הפתרונות שלנו ניתנים לאישור ועומדים בדרישות הבטיחות הפונקציונליות הגבוהות ביותר. הודות לתכנון מערכת יעיל, אימות באמצעות

 

 

 

 

Sensors – HYDAC הינה מומחית בתחום החיישנים מכסה מוצרים למדידת לחץ, טמפרטורה, מפלס, קצב זרימה, מיקום, מיקום ליניארי, זווית, נטייה, זיהום ומצב שמן, וגם מצלמות. בנוסף למוצרים ליישומים סטנדרטיים, סל המוצרים מכסה גם יישומים מיוחדים כמו סביבה נפיצה או יישומים עם בטיחות תפקודית מוגברת.

 

 

 

Measurement, display & analysis technology – טכנולוגיית מדידה, תצוגה וניתוח HYDAC מספקת בטיחות מבוקרת הודות לאבחון קונקרטי.

 

 

 

Ball valves – שסתומי כדור ואביזרי HYDAC פותחים ומאבטחים מספר ערוצים. של זרימה לנוזלים וגזים.

 

 

 

 

 

Valve manifolds – HYDAC מספקת מערכות פקוד הידראוליות חד ורב דרגדיות לשליטה והפעלה של משאבות ויחידות הידראוליות שונות.

 

 

Air coolers – קירור אוויר הוא שיטה נוחה לפיזור אובדן חום ממערכות תעשייתיות וניידות.

המדיום לקירור – בדרך כלל שמן או תערובת מים-גליקול – זורם דרך מחליף חום. מאוורר שואב אוויר סביבה ומזין אותו דרך גוף הקירור. ההבדל בטמפרטורה גורם לחילופי חום, לפיו האוויר הקריר יותר סופג את החום מהמדיום ומשחרר אותו בחזרה לאטמוספירה.

זה מאפשר לקרר את המדיום לכמה מעלות צלזיוס מעל טמפרטורת הסביבה.

ב-HYDAC תמצאו את יחידת קירור האוויר המתאימה לצרכים שלכם, ממצננים סטנדרטיים ועד גדולים לשימוש במשק האנרגיה או אפילו מצננים בהתאמה אישית למכונות ניידות.

 

 

 

 

Fluid cooling – קירור נוזלי הוא שיטה יעילה וחסכונית לקירור צפיפות תפוקה גבוהה. קירור מתחת לטמפרטורת הסביבה אפשרי גם, בהתאם לטמפרטורת המים הקרים בהם נעשה שימוש. מחליפי חום הלוחות המשמשים כמעגל ביניים או כמעגל מפריד מסייעים להגן על רכיבי המערכת מפני זיהום וקורוזיה עקב מים קרים באיכות ירודה.

HYDAC יכולה להציע לך פתרונות מיוחדים במיוחד, כגון פלטות קרות נוזליות לקירור רכיבים חשמליים, כמו גם מחליפי חום מוברגים ומולחמים יעילים ביותר.

 

 

 


Cooling systems – 
בטיחות רבה יותר באמצעות פתרונות מערכות משולבות.

את החום שנוצר מהפסדים פנימיים בציר הראשי, בכוננים, בארונות בקרה, בחומרי סיכה לקירור ובהידראוליקה ניתן לפזר ביעילות רבה באמצעות קירור נוזלי.

ל-HYDAC מגוון רחב של מערכות קירור כולל קירור אוויר, קירור מים או קירור מדחס כדי לספק לכם את פתרון הקירור האופטימלי העונה על הדרישות שלכם מבחינת שטח התקנה, רמות רעש, דיוק בקרה או דרישות תחזוקה.

 

 

 

 

Pumps – משאבות מעבירות נוזלים ויכולות להניע דברים במערכת שלך!

HYDAC מספקת קשת רחבה של משאבות למספר רב של יישומים ומערכות הידראוליות. המשאבות שלנו משמשות בתעשיות רבות ברחבי העולם. HYDAC מספקת משאבות בנפח קבוע ומשתנות עם עיצובים וטווחי הגדרות שונים. הם נעים בין 0.25cm³/rev. עד 560 ס"מ³/סיבוב. עם טווחי הגדרה של עד 400 בר.

 

 

לקבלת הצעת מחיר מלאו פרטים ונחזור אליכם